monmon monmon
248
BLOG

Na co liczy Wałęsa ?

monmon monmon Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Kilka dni temu cały świat , a przynajmniej polskie media obiegla wiadomość , ze " Lech Walesa wzywa IPN do debaty aby ostatecznie zakonczyc sprawe Bolka ". IPN zgodził sie na to  i wszyscy nań czekamy . Co skłoniło "dumę Polski" do takiego działania? Przecież - wczesniej bardzo nerwowo reagowal na kazdy artykuł i wypowiedz o Bolku.   Ja - na spowiedz Soplicy - nie liczę.  Jak przeczytałem na polskim portalu - Wałesa chce pokazac nowe dowody na to - ze nigdy nie był Bolkiem. Co najmniej ciekawe... Czyzby materialy wykradzione przez podlegle Mu sluzby w latach 90-tych z teczki Bolka zostały tak przerobione aby świadczyc , ze Bolkiem był Gwiazda lub Wyszkowski ?  I kogo taką farsą ma przekonać Wałesa oprocz Czerskiej , Wiertniczej lub Nowoczesnego Ryszarda ?  Zarówno ja i moja nagrywarka czekamy niecierpliwie na taki spektakl, chyba tym razem kamery telewizyjne beda rejestrowały wszystko , a nie stanowily atrapy jak podczas przesłuchanania innego prezydenta z całkowitym brakiem  pamięci ...

monmon
O mnie monmon

leniwy z natury , zwyczajny obywatel , wielbiciel Marka Hłaski , Kisiela i dobrego rocka .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura